• Anonym (Thea)

    Sex utan kyssar

    Även om det bara är en KK relation så vill man väl kyssas under sexet? En kille sa till mig att han inte gör det men att det kanske kan ändras under sexets gång. Men det vill då inte jag chansa på. Hur börjar man ens om man inte börjar med kyssar o smek? 

  • Svar på tråden Sex utan kyssar
  • Anonym (Kvinna)

    Jag tänker att kyssar är intima.
    Jag kysser bara män jag har känslor för, lika med oralsex.
    De få gånger jag haft KK har det varit rätt och slätt ett knull.

  • Anonym (Thea)
    Anonym (Kvinna) skrev 2024-05-16 08:48:55 följande:

    Jag tänker att kyssar är intima.
    Jag kysser bara män jag har känslor för, lika med oralsex.
    De få gånger jag haft KK har det varit rätt och slätt ett knull.


    Men jag vet inte ens hur man gör då? Man kåtar ju upp varann med kyssar
  • Fjäril kär

    Man kan ju pussas , det är ju inte kyssar.  

    Små mjuka pussar, kyssa och smaka kroppen , smekas, kyssa i nacken, nafsa i örat , hitta varandras erogena zoner osv ... Allt detta kan man göra ändå utan kyssar. 

    Är ni attraherad av varandra så brukar det lösa sig ändå med förspel och att komma i stämning. 

  • Anonym (Thea)
    Fjäril kär skrev 2024-05-16 09:05:15 följande:

    Man kan ju pussas , det är ju inte kyssar.  

    Små mjuka pussar, kyssa och smaka kroppen , smekas, kyssa i nacken, nafsa i örat , hitta varandras erogena zoner osv ... Allt detta kan man göra ändå utan kyssar. 

    Är ni attraherad av varandra så brukar det lösa sig ändå med förspel och att komma i stämning. 


    Jag känner att duger jag inte att kyssa så duger inte min Fiffi heller 
  • Anonym (Thea)

    Sen är de väl mer intimt att röra ngns könsorgan än mun kan jag tycka

  • Anonym (Man)

    Om jag inte får kyssas / eller hångla innan och under akten går jag aldrig riktigt igång och blir hård. Det är oerhört viktigt.

  • Anonym (Lajla S)
    Anonym (Thea) skrev 2024-05-16 09:08:19 följande:
    Jag känner att duger jag inte att kyssa så duger inte min Fiffi heller 
    Prrecis så tänker jag med. Alldeles otänkbart med sex utan hångel och kyssar.
  • Fjäril kär
    Anonym (Thea) skrev 2024-05-16 09:17:22 följande:

    Sen är de väl mer intimt att röra ngns könsorgan än mun kan jag tycka


    Jag förstår hur du tänker men kyssar brukar vara mer intimt för att det i kyssar finns känslor.  Det man känner för en annan människa avslöjas i kyssar. Och åt andra hållet så kan känslor uppstå för att man kysser varandra. Just därför många kk har den regeln att man inte ska kyssas. Blandar man in känslor slutar det ofta med att nån blir kär och i förlängningen sårad.. 

    Om det är viktigt för dig att kyssas i ett förspel kanske du har mer känslor för denna kille eller överhuvudtaget är van att enbart kyssa den du är ihop med?  
    Kanske inte kk är något för dig? 

    Själv är jag sån att vill jag enbart ha sex med någon är kyssar ointressant.  Då blir jag kåt på andra sätt istället. Kysser jag någon vill jag ha mer än sex. 
  • Anonym (Madde)

    Ett knull rakt av med KK'n blir oftast bakifrån och då blir det inga kyssar.

  • Anonym (Thea)
    Fjäril kär skrev 2024-05-16 11:48:47 följande:
    Jag förstår hur du tänker men kyssar brukar vara mer intimt för att det i kyssar finns känslor.  Det man känner för en annan människa avslöjas i kyssar. Och åt andra hållet så kan känslor uppstå för att man kysser varandra. Just därför många kk har den regeln att man inte ska kyssas. Blandar man in känslor slutar det ofta med att nån blir kär och i förlängningen sårad.. 

    Om det är viktigt för dig att kyssas i ett förspel kanske du har mer känslor för denna kille eller överhuvudtaget är van att enbart kyssa den du är ihop med?  
    Kanske inte kk är något för dig? 

    Själv är jag sån att vill jag enbart ha sex med någon är kyssar ointressant.  Då blir jag kåt på andra sätt istället. Kysser jag någon vill jag ha mer än sex. 
    Nej kk är nog inget för mig 
  • Anonym (Lajla S)
    Fjäril kär skrev 2024-05-16 11:48:47 följande:
    Jag förstår hur du tänker men kyssar brukar vara mer intimt för att det i kyssar finns känslor.  Det man känner för en annan människa avslöjas i kyssar. Och åt andra hållet så kan känslor uppstå för att man kysser varandra. Just därför många kk har den regeln att man inte ska kyssas. Blandar man in känslor slutar det ofta med att nån blir kär och i förlängningen sårad.. 

    Om det är viktigt för dig att kyssas i ett förspel kanske du har mer känslor för denna kille eller överhuvudtaget är van att enbart kyssa den du är ihop med?  
    Kanske inte kk är något för dig? 

    Själv är jag sån att vill jag enbart ha sex med någon är kyssar ointressant.  Då blir jag kåt på andra sätt istället. Kysser jag någon vill jag ha mer än sex. 
    Ok, lite olika från person till person.  Jag (vi) har inga problem med det.  Tungkyssande/hångel ingår i det hela.
  • beli

    Jag har haft en kk i nästan ett år och vi hånglar mycket varje gång. Men vi hittade också varandra på en sajt där det jag önskade mig av en man var bl.a. mycket hångel... Vi gör iofs mer än bara har sex (vi planerar nu en helgresa i sommar) men är inte ihop eller kära så, gillar bara varandra.

    Sex utan kyssar är helt meningslöst, tycker jag.

  • Tom Araya
    Anonym (Thea) skrev 2024-05-16 08:46:13 följande:
    Sex utan kyssar

    Även om det bara är en KK relation så vill man väl kyssas under sexet? En kille sa till mig att han inte gör det men att det kanske kan ändras under sexets gång. Men det vill då inte jag chansa på. Hur börjar man ens om man inte börjar med kyssar o smek? 


    Det där är så olika från individ till individ.
    Jag vill ha även pussar, kramar, kyssar (med tunga) och att göra annat ihop än att bara ha sex.
    I endast en kk-relation har det varit fokuserat på enbart sex och då var det med maktförskjutning, ug/dom och lätt bdsm inblandat.
  • Anonym (Karl)

    "kaffe utan grädde är som kärlek utan kyssar", enligt en gammal schlager.

    Vi har oftast sex på morgonen, och då tycker min fru att hon har dålig andedräkt men är ovillig att göra något åt det. Så det blir oftast kyssfritt, vilket känns tråkigt. För som någon skrev, att kyssas är lustigt nog mer intimt än att knulla. 

    Och sex utan kärlek, utan ömhetsbevis, är mer som torrsim.

  • Anonym (l)

    Vill han inte så vill han inte. Respektera det eller ligg inte med honom. Förlöjliga är aldrig en bra metod.

  • Anonym (Lajla S)
    beli skrev 2024-05-16 14:43:08 följande:

    Jag har haft en kk i nästan ett år och vi hånglar mycket varje gång. Men vi hittade också varandra på en sajt där det jag önskade mig av en man var bl.a. mycket hångel... Vi gör iofs mer än bara har sex (vi planerar nu en helgresa i sommar) men är inte ihop eller kära så, gillar bara varandra.

    Sex utan kyssar är helt meningslöst, tycker jag.


    Håller med  !

    Lika meningslöst och malplacerad som en kondomautomat i Vatikanstaten, eller en big mac på månen  ;) :)
  • Anonym (S)
    Anonym (Thea) skrev 2024-05-16 09:08:19 följande:
    Jag känner att duger jag inte att kyssa så duger inte min Fiffi heller 
    Då kan du bara säga till den andra att det inte blir något knull. :) Han bestämmer vad han inte vill göra och du bestämmer vad du inte vill göra 
  • Cathariiina
    Anonym (Thea) skrev 2024-05-16 09:17:22 följande:

    Sen är de väl mer intimt att röra ngns könsorgan än mun kan jag tycka


    Jag har hört att prostituerade inte brukar kyssas med sina kunder, för att de vill ha något som enbart är förbehållet pojkvännen. Kan vara något sådant. En del människor tycker också att det är äckligt att "blanda snor".
  • Anonym (Kille)

    När jag var påväg hem till en tjej för att ha sex för första gången hoppades jag på att få till det utan kyss. Blev min första kyss och mitt första ligg stax där efter. Slickade och pullade henne, hennes stön vid penetration skrämde mig slak. Hon blev blixt förälskad och jag tappade allt intresse, bättre lycka nästa gång. 

Svar på tråden Sex utan kyssar