• Anonym (Dejting)

    Han vill fortsätta vara på dejtingsida

    Hej.
    Jag började dejta en kille, han var väldigt intresserad av mig sa han, och jag av honom också.

    Problemet var bara att han använde Tinder och jag sa att jag inte vill att han ska använda det om vi ska fortsätta dejta. 
    Tänkte att varför ska han fortsätta sitta där om han gillar mig och vill dejta mig som han säger?

    Men han tyckte inte det var rimligt, och vill fortsätta matcha och prata med tjejer, eftersom vi inte tillsammans och bara dejtar. 

    Borde jag leta någon annan istället? 

  • Svar på tråden Han vill fortsätta vara på dejtingsida
  • Anonym (Ja)

    Ja det borde du för ni har olika inställning till hur man dejtar. Du vill ha exklusivt från dag ett, han anser att han är singel.

  • Anonym (Dejting)
    Anonym (Time) skrev 2024-05-18 19:45:15 följande:

    Hur länge har ni dejtat?


    Två månader ca.

    Hur har det med saken att göra?
  • Anonym (Time)
    Anonym (Dejting) skrev 2024-05-18 19:59:50 följande:
    Två månader ca.

    Hur har det med saken att göra?
    Haha men va? Du tycker inte att hur länge ni har dejtat har med saken att göra?
  • Anonym (Ja)
    Anonym (Time) skrev 2024-05-18 20:15:38 följande:
    Haha men va? Du tycker inte att hur länge ni har dejtat har med saken att göra?
    Klart att det inte har. Ts har sin uppfattning oavsett hur länge de varit ihop, och det är helt ok. Ts har rätt att tycka att man beter sig på ett visst sätt om man dejtar.
  • Anonym (Dejting)
    Anonym (Time) skrev 2024-05-18 20:15:38 följande:
    Haha men va? Du tycker inte att hur länge ni har dejtat har med saken att göra?
    Nej. Om du läser första svaret så ser du att vi har olika inställningar till hur man dejtar, och då spelar det ingen roll hur länge man dejtat,
    Varför ska hans sätt vara det som gäller? Då passar vi inte verkar det som. 
  • Anonym (Ja)
    Anonym (Ja) skrev 2024-05-18 20:20:31 följande:
    Klart att det inte har. Ts har sin uppfattning oavsett hur länge de varit ihop, och det är helt ok. Ts har rätt att tycka att man beter sig på ett visst sätt om man dejtar.
    Oavsett hur länge de DEJTAT ska det vara så klart.
  • Anonym (Hmmm ...., ,)

    Han vill väl ha dig tills han hittar nån mer intressant?!

  • Anonym (Vicki)

    Ytterligare en "vi passar inte ihop men ska vi dejta ändå fastän han knullar andra"-tråd. Snark. Dejta din satisfyer istället.

Svar på tråden Han vill fortsätta vara på dejtingsida