• Anonym (TS-tjej)

    Ha sex med en TS tjej för vågat?

    Är en TS tjej som ser mycket bra ut men som är rädd vad som skulle hända om sanningen kom fram, att jag är född kille..är pre-op men ser ut som en tjej förövrigt. Undrar om det finns någon som skulle vilja ha sex med mig? eller skulle chocken bli för stor..är bi..vad säger ni både killar och tjejer?

  • Svar på tråden Ha sex med en TS tjej för vågat?
  • Bacchanalia

    Det är nog en bra idé att säga det innan. Jag har varit med TS-tjejer förut och du låter ju snygg och kvinnlig; hade det blivit en het natt och det kommer fram i sängen så hade jag nog tyckt det var en trevlig överraskning och definitivt kört på. Men generellt vill man nog veta sådant innan. 

  • Tony Soprano

    Jag är ju för gammal, men klart intresserad! Har bott ihop med en TS-tjej, men hon var opererad, tyvärr. Jag vill råda dig att INTE göra sista op.

    Lennart Hallersten.

  • Anonym (Kuno)

    Avgörande att man vet att du är TS. Cornelis Wreeswijk har gjort en låt om när han raggade upp två härliga brudar och tog med dem hem. Då hittade han något mellan deras ben som han inte hade önskat sig.

    Om jag minns rätt så var det där en sann historia, som slutade med att han blev lätt våldsam mot dem och slängde ut dem. Och blev dömd för det.

  • Anonym (Bizz)
    Anonym (Kuno) skrev 2024-05-14 15:51:15 följande:

    Avgörande att man vet att du är TS. Cornelis Wreeswijk har gjort en låt om när han raggade upp två härliga brudar och tog med dem hem. Då hittade han något mellan deras ben som han inte hade önskat sig.

    Om jag minns rätt så var det där en sann historia, som slutade med att han blev lätt våldsam mot dem och slängde ut dem. Och blev dömd för det.


    Som jag minns det så följde han med dem till en båt.
  • Anonym (Ää)
    Anonym (TS-tjej) skrev 2012-07-27 18:58:22 följande:
    Ha sex med en TS tjej för vågat?

    Är en TS tjej som ser mycket bra ut men som är rädd vad som skulle hända om sanningen kom fram, att jag är född kille..är pre-op men ser ut som en tjej förövrigt. Undrar om det finns någon som skulle vilja ha sex med mig? eller skulle chocken bli för stor..är bi..vad säger ni både killar och tjejer?


     


    vad är per-op? 
    Är inte så insatt i detta, men har dejtat en fd kille som nu är tjej. Han/hon hade kvar paketet inget som störde mig alls 😉 Men dennas osäkert / psyke så blev det inte vi.
    Såg ut som en tjej å snygg som fan, saknar hon/han kanske ska ringa och kolla läget 🤗

    Hade inga problem att visa mig öppen hon/han var med mig på många fester med polare 

    varför jag säger hon/han för mig är det båda är en enkel kille 😃

  • Sk007

    Skulle jag bli så attraherad av dig och inte själv märka att du har en grej mellan benen då skulle jag nog få inse att jag gillar dig ändå och försöka lära mig något nytt.

  • Anonym (Nyfiken Man)

    Är inte bi själv, men flera gånger funderat/fantiserat hur det skulle vara med en TS tjej. Det finns nog fler som lekt med den tanken.


     


    Hur går man tllväga? Vem ger, vem tar och så vidare. 

  • Sk007
    Anonym (Nyfiken Man) skrev 2024-05-17 15:57:49 följande:

    Är inte bi själv, men flera gånger funderat/fantiserat hur det skulle vara med en TS tjej. Det finns nog fler som lekt med den tanken.


     


    Hur går man tllväga? Vem ger, vem tar och så vidare. 


    Oftast är det tyvärr så att den som är ts är btm.
  • BlåFisk

    Jag skulle bli otroligt smickrad om jag fick chans på en dejt med en pre op TS-tjej!
    Kompis eller bara ett ragg, jag skulle oavsett gilla att få vara med någon som är TS 24/7.🤩

  • Anonym (Anonym)

    Är man sugen på mjölk, köper mjölk, kommer hem med mjölk, häller upp mjölk och det sen inte är mjölk. Antingen jäkligt besviken eller så inser man att fasen sojamjölk va ju inte fy skam det heller. Jag gillar inte sojamjölk

Svar på tråden Ha sex med en TS tjej för vågat?