• Anonym (Undrar)

    Hur mycke detaljer ska man berätta

    Jag har varit otrogen mot min respektive. Och hen kräver att få veta minsta lilla detalj. Så jag undrar hur mycke detaljer ska man ge.
    även om jag gjort fel och de står jag för men kan jag eller när kan jag säga stopp, för detaljer gör ju bara ännu mer skada

  • Svar på tråden Hur mycke detaljer ska man berätta
  • AlbaC

    Jag håller Inte med om att man måste berätta allt. Känns som ett sätt hon plågar sig själv på. Kommer ju bara spela upp bilder av det mentalt. En sak du berättar hur långt ni gick eller vem hon var, en annan att hon vill veta hur blöt hon var. Lite stört tycker jag? Låter nästan som hon går igång på det. 

  • Anonym (B)

    Om du hoppas på förlåtelse bör du berätta allt hur jobbigt det än är. Det är bara välförtjänt om det är jobbigt för dig.

  • Anonym (Berätta)
    Anonym (Undrar) skrev 2024-05-16 19:39:46 följande:
    Men dom sakerna kan ju göra mer skada, iaf hade ja tyckt de
    Ja, men den bedragne vill veta allt, även om det skadar mer.
  • Gladnu

    Det är så svårt att sätta sog i sin partners huvud när ett svek som denna uppstår! Allt som är byggd fallerar. Den grunden ni står på alltså tilliten är borta. Det enda bästa att göra för partnerns skull är som övriga skriver att du är tillmötesgående och ger din partner tid att läka. Oavsett om det är svårt att gå in i detalj så får man ta det för vad det är. Var uppriktig, rak och lyssna. Det kommer att ta tid, I varje framgång finns ett bakslag men spelar ni era kort rätt så tar ni er förbi det också.

  • Anonym (Ui)
    Anonym (Ui) skrev 2024-05-18 11:29:18 följande:

    Hen får väl skylla sig själv som frågar. 


    Å andra sidan är det upp till dig hur mycket du vill dela med dig av denna intima stund. Det är privat. 
  • Anonym (Kvinna ...)

    Jag hade absolut inte velat veta allt, snarare INGA detaljer alls.

    Sk*tstöveln har varit otrogen med nåt billigt fult luder, räcker så - FAR ÅT H-VETE ....

    Typ så Drömmer enkelt!

    Sen hade jag både sörjt och hatat BÅDA i flera år innan jag möjligen går vidare, fast troligen inte 😞

  • Anonym (Jessica)
    Anonym (Undrar) skrev 2024-05-16 19:16:36 följande:
    Hur mycke detaljer ska man berätta

    Jag har varit otrogen mot min respektive. Och hen kräver att få veta minsta lilla detalj. Så jag undrar hur mycke detaljer ska man ge.
    även om jag gjort fel och de står jag för men kan jag eller när kan jag säga stopp, för detaljer gör ju bara ännu mer skada


    Allt. Vill hon veta detaljer så vill hon, det avgör inte du vad som är för mycket.  
  • Anonym (Jessica)
    Anonym (X) skrev 2024-05-16 19:21:45 följande:

    Jag hade bara bekräftat att jag varit otrogen och med vem ( inget namn, men typ någon jag träffar på en kurs). Inga detaljer, utan vara att det var ett misstag i stundens hetta. 


    Hur ska hon få kunna komma över skiten menar du om han dessutom är hemlighetsfull? 
  • Anonym (Jessica)
    Anonym (Undrar) skrev 2024-05-16 19:36:56 följande:

    Har varit och är väldigt tillmötesgående. Hen undrar detaljer som hur mycke k*ken va inne, hur våt och så vidare. Har gett svar på dom frågorna även fast de e sjukt jobbigt, 


    Puttinutt, vad jobbigt för dig. det var inte jobbigt att köra in den uppenbarligen trots du hade tjej? 
  • Anonym (Jessica)

    Stackars dig. Vill du ha en kram? Det får du inte 

  • Anonym (Jessica)
    Anonym (Ui) skrev 2024-05-18 11:31:28 följande:
    Å andra sidan är det upp till dig hur mycket du vill dela med dig av denna intima stund. Det är privat. 
    Nej det är inte privat, han är tillsammans med sin tjej. Och han har tagit in en ny. vill han vara med henne får han väl vara öppen. Annars blir det svårt att gå vidare 

    Men ni är det bara synd om honom uppenbarligen för det är såååååååååå jobbigt att säga vad som hände så stackars tjejen slipper undra   
  • Anonym (Jessica)
    Anonym (Kvinna ...) skrev 2024-05-18 11:34:54 följande:

    Jag hade absolut inte velat veta allt, snarare INGA detaljer alls.

    Sk*tstöveln har varit otrogen med nåt billigt fult luder, räcker så - FAR ÅT H-VETE ....

    Typ så  // Drömmer enkelt!

    Sen hade jag både sörjt och hatat BÅDA i flera år innan jag möjligen går vidare, fast troligen inte 😞


    Nej fy. Sådant kommer man aldrig över. Mitt ex var otrogen, det är 15 år sen. Jag undrar fortfarande vad som hände. Även om jag skiter fullständigt i honom. Dett är sveket i sig som gör ont. 

    En annan var otrogen med mig (jag visste inte att han hade henne) mot sin tjej. Han är nog den ends av alla som varit otrogna som jag varit med, som var ärlig. Han stod upp för sig själv. Sa förlåt. Sa vad som hände. Var ledsen, verkade ärlig. Jag respekterar honom, än idag. Han är med sin tjej än! De har fått flera barn därefter. Jag är glad för dom. Men lite arg på honom, hur kunde han. 
  • Anonym (Jessica)

    Bra att detta kom fram iallafall! Jag hoppas det var DU som berättade , ts.

  • Anonym (X)
    Anonym (Jessica) skrev 2024-05-18 11:54:15 följande:
    Allt. Vill hon veta detaljer så vill hon, det avgör inte du vad som är för mycket.  
    Nej, men jag bestämmer själv hur mkt jag vill berätta. 
  • Anonym (Jessica)
    Anonym (X) skrev 2024-05-18 14:42:16 följande:
    Nej, men jag bestämmer själv hur mkt jag vill berätta. 
    Bryr man sig om tjejen så berättar man.
  • Anonym (Kaffedraken)

    Jag tycker du kan berätta allt. Din partner vill ju det.

    Får mig att tänka på filmen Closer.


  • Anonym (X)
    Anonym (Jessica) skrev 2024-05-18 15:19:05 följande:
    Bryr man sig om tjejen så berättar man.

    Fast det har man ju redan visat att man inte gör genom otroheten. 


     


     

  • Anonym (Jessica)
    Anonym (X) skrev 2024-05-18 16:32:32 följande:

    Fast det har man ju redan visat att man inte gör genom otroheten. 


     


     


    Iofs. Hon borde hitta någon annan egentligen. Finns ju ett talesätt som säger, en gång otrogen, alltid otrogen 
Svar på tråden Hur mycke detaljer ska man berätta