Hoppas 2012 skrev 2012-05-22 15:30:00 följande:
Men åh grattis!! Berätta allt, kände du av ÄL? Massa sex hela månaden eller hihi?
Jag fick precis mens för 10 min sen, livet suger (sorry)
Tack :) Nu vill vi bara att det ska hålla sig kvar också ;)
Ja, livet suger ibland.. Detta är ju vårat 7:e "försök" sedan vi fick MF i oktober.. Jag tror att det är typ 11-12:e försöket sammanlagt.. Så jag vet precis hur jäkla surt det känns vid mens.. Jäkligt svårt att bara "ta nya tag" varje gång också, lite därför vi la ner allt och loggade ut från FL ett tag också...:S
Nu i efterhand så var det nog ÄL jag kände, har ju haft märklig cykel sedan i oktober och inget har funkat som det "ska". Hade iaf en hejdundrande huvudvärk i 2-3 dagar och var jätteyr och hade lite småkramp i magen..
Sen har yrseln och en lättare huvudvärk hållt i sig och tröttheten har bara ökat.. För några dagar sedan fick jag tokkänsliga bröstvårtor, men det som varit mest utmärkande från de andra månaderna, det är att jag inte haft spottings på samma sätt. Sedan Oktober har jag haft spottings i stort sett 20 dagar/månad. Denna gång hade jag två korta blödningar (typ 5 kronas) med 4-5 dagars mellanrum..
Tänk att den gamla BM.n som tyckte att det "nog skulle bli som vanligt efter BF på MF" skulle få hyfsat rätt. Hade vi inte fått MF skulle vi haft BF på fredag..
Denna månad har vi ju kört helt utan Ältester, rosenrot, munkpeppar... Vi har inte ens varannandagat, utan bara haft sex när vi känt för det.. Måste ju uppenbarligen haft lust att ligga runt Äl iaf ;)