vi har tre år mellan våra tjejer, sånär som på veckor!
storasyster fyllde 3 år ett par veckor efter det att lillasyster kom.
Vi ville ha 3-4 år mellan våra barn och vi har haft turen att bli gravida väldigt snabbt när vi väl försökt! Trodde inte det om gång två då jag hade en mkt stor arbetsbelastning och stress i kroppen, men det gick vägen!
minlieHar varit illamående i första delen av grav bägge gångerna dock har det varit olika delar av dagen, första grav var det alltid på morongen för då hade jag morongtid att passa o gick upp mkt tidigt, andra grav var det mer om kvällen = tiden då man lagade middag! detta kunde man ju slarva lit emed ta ngt som inte luktade så mkt när man väntade stora tjejen men andra gången gick inte det, hon behöver ju middag o sin vanliga rutin.
Jag kände att kroppen hade återhämtat sig, jag nådde min vanliga vikt tom lite under emellan grav o hann träna lite!
det som var tungt med tvåan var som sagt jobbet o grav flög förbi o det var sista 3-4 veckorna som jag avslutade jobb och kunde boa! hann det ordentligt o hade en bra förlossning.
jag var duktigare under andra grav att vila när jag kunde, avstod fr saker som jag inte måste! vi bor annorlunda nu med eget hus o trädgård vilket gjorde att man bara kunde vara i trädgården en hel del o blivande stora syster tyckte inte det var dumt alls!