Moonis ,, OK,,det säger du att något inlägg skulle vara borta isåfall

..
Det hade det vart om inte ett visst inlägg blev "hävt"

..
ETT inlägg blev borttaget men det överklagades visst.
Så ditt anrop i moddistråden med en moddis,, så visst kan jag räkna ut ett & annat.
Det jag menar med mitt inlägg ÄR FORTFARANNDE gällande.
1)Dom som redan har barn "tycker" VI barnlösa är hysteriska som gör IVF & ber oss slappna av. Det hör inte hit då slappna av inte hjälper någon som håller på med IVF. Samt "Tänk inte på det".
2)Vi barnlösa ska visst INTE gå in i trådar för att svara då vi kallas hysteriska.
(inte för att jag förstår varför vi kallas det, då vi är mer på planeten 6 inser & accepterar fakta).
3)Par som just börjat i verkstaden "gastar/hysteriska/gnäller/klagar" efter bara 4mån försök & säger att domsnart ger upp, bla bla bla.
Dom har minsann försökt allt, äl-stickor, tempat, ja ALLT..
4)Går VI barnlösa par in där & svarar till dom så ber dom oss nästan fara & flyga då man säger att en normal tid i verkstaden är 7mån & att många läkare "skickar hem" par som söker hjälp/utredning efter 1år. Många läkare ber paren jobba på uppåt 2år på egen hand innan dom får någon hjälp.
5)VARFÖR ska vi barnlösa ta skit från andra månniskor?, nu menar jag inte dom i vår närhet utan här på FL??.
6)Svarar man det så är vi bara bittra barnlösa "kärringar" enligt många. Men så är inte fallet. Vi vill inte att någon ska behöva för gå igenom det vi har gått igenom, det skulle jag inte önska min värsta fiende.
7)Men dom FLESTA som kommer med spydigheterna är dom som redan har barn. Dom kläcker ur sig sånt dom inte har någon aning om.
Vi som håller på med IVF blir nästt intill våra egna läkare. Jag vet många saker som inte min IVFläkare hade en aning om. Man gräver, man ringer runt i landet. Man mailar läkare utomlands.
Ja, listan kan göras lång av det vi gör för att kunna hjälpa andra.
Men jag lägger ner här & nu. För vi kommer ingen vart i den här tråden.
Jag har slutat att svara på frågor på många forum runt om på nätet då det bara kommer spydigheter från andra som redan har barn.