eragylf:
Ok tack för svar da försöker jag igen
www.fertilityfriend.com/home/2aeeeb säg till om de funkar eller inte!
De är helt ok att vara anonym jag var de ocksa ett tag..ville inte att nära o kära ska fa reda pa en massa att man planerar barn liksom. Men har lösenordskyddat min profil nu (för gäster) för de var maaanga gäster pa min sida helt plötsligt och nu är de bara personer ifran fl (fran tradar o.sv) som varit in o kikat (tack o lov för de haha)
Jag har kollat mitt sekret sen oktober 09 man vill ju vara pa den säkra sidan hehe :P men jag slutade ocksa med piller i oktober och sen sa i dec. fick jag ingen mens och alltsa ingen äl heller...sen fick jag som en mens i slutet pa dec. sa känns bra att man kan börja "om" igen...hoppas pa plus för denna manaden eller feb-mars vore ocksa ok. men inte senare haha..har en massa födelsedagar i januari o da orka jag nog inte med ännu en till

+ föda barn da!
trevligt med en liten presentation =) jag bodde i kalmar innan men bor nu i tyskland tillsammans med min sambo som är tyskt. han fyller snart 21 och jag 22

hur länge har ni försökt om de är ok att jag fragar? och ja jag skulle ocksa tro att du hade äl där pa de dagarna du nämde!!!