Sarasvensson87 skrev 2010-02-12 09:40:17 följande:
Jag var oxå på apoteket i veckan, även där sa hon som jobbade att man inte ska ta massa natur läkemedel utan att tala med någon doktor först.. sedan så sa hon oxå att det inte finns någon bevisad studie på att det funkar.. men samtidigt så känner jag som så, vad har jag att förlora? 1½ år utan att bli gravid, så jag vill ju testa allt som kan funka
Att man inte ska ta naturläkemedel utan att rådfråga doktor först MÅSTE väl ips en apoteksanställd säga?!
Har du försökt i 1½ år så vad skulle det göra för skada om du provar en gång.. det värsta som kan hända är ju ips att du inte blir gravid den månaden heller, men då har du iaf provat..
Men självklart väljer du själv =) Får inte jag något pluss nästa helg på ja har bim tänker ja testa, o vi har bara försökt 6 mån.. Men ja har haft hormonrubbningar tidigare.. och som ja fattat det normaliserar agnus hormonerna.. Så har jag någon rubbning kanske det hjälper.. om inte annat kanske PMS blir bättre eftersom det används mot det=)
Och receptfritt är det ju just för att man ska slippa ha recept elle pratat med läkare..
Men jag tänker köpa den på nätet!