mankan skrev 2010-03-02 16:48:58 följande:
Klart jag berättar hur det går! Lär väll sitt ahår inne som ett nerv vrak sista dagarna
Aha, tack (för förklaringen). Idag är det ca sex dagar efter ÄL för mig, så då får man hålla utkik efter den då haha!
Kommer nog också va ett nervvrak nästa vecka. Tänker vissa dagar att jag inte ska gå in här och läsa en massa för då blir jag bara ännu mer stirrig och tänker på det ÄNNU mer, men sen kan jag ändå inte låta bli!
Betyder också mycket att få lite stöd av andra som är i samma situation och käånner samma saker som man själv. Mannen förstår ändå inte till 100% även om han längtar lika mycket.. Och han vill inte prata FÖR mycket om det för då är han rädd att jag ska känna ännu mer press..
Och min allra bästa vän som jag kan prata med om ALLT är gravid... och blev det väldigt snabbt utan att försöka pricka ÄL eller nånting (dvs hon gjorde väl allt rätt och var väldigt avslappnad, tänkte "händer det så händer det".
Jag tror ingen som inte själv upplevt det riktigt kan sätta sig in i hur det känns, längtan, besvikelsen, "avundsjukan" på "alla andra" som är gravida...
Och sen har jag ju lärt mig massor här på FL som jag inte hade en aning om innan!