X skrev följande: (signaturer och tider i citat är dolda tills vidare)
X skrev följande: (signaturer och tider i citat är dolda tills vidare)
17 november

idag är jag irriterad, rädd att jag går och längtar och så kanske det inte visar ngt på vulet.
MEN då skakar jag av mig dem tankarna. Tänker på att vi ska sätta upp sängen sen i sovrummet, fixa kläder och allt annat kul

jag är så himlans trött, just nu drar det lite i magen/ljumskarna. Älskar den känslan
idag är jag på 6+1 (BM beräkning 6+3) värmevallningarna känner jag också igen.
Åh håller tummarna och hoppas att allt går bra för dig

hur tar din sambo dina humörsvängningar?
Jag är en djävul till & från

Åh, kommer den en vecka för tidigt kanske den anländer 11-11-11
Försök att inte oroa dig, förstår att det inte är så lätt iofs, men det e klart det kommer bli bra detta, och blir ju
inte bättre av att man oroar sig. Bra att du försöker skaka av dig tankarna
Det låter underbart tjejen, jag är inte alls avundsjuk...

I måndags var jag ju på RMC och jag var nedreglerad och redo för sprutorna, började med dem igår!
Har ett preparat som heter menopur som man måste blada själv så det var ganska meckigt, man ska inte vara stressad om man säger så, var gött nervös över att sticka mig själv men det var ju faktiskt ingen fara alls när det väl var gjort! Skönt!

Något som INTE var skönt är att på VUL:et i måndags såg det att min cysta inte försvunnit utan växt trotts nedreglering och var nu 3,5 cm och satt innuti min ena äggstock. Där får den inte sitta när man ska börja med sprutorna den kan ju hindra mognad av alla äggen så var tyungen att ta bort den, vi gjorde det samma dag för de hade ledig tid på em. Inte någon rolig upplevelse och ännu tråkigare blev det när jag sedan fick en fastställd diagnos på endometerios eftersom cystan var blodfylld som de misstänk innan. Deppigt.
Men det ska inte hindra mig, när det gäller IVF har i alla fall endometerios patienter samma chanser

nej men vad trist att ni fick ta bort den och att du fick dignosen enedometrios. Jag tror ändå att detta kommer funka för dig med IVF
duktig du är som sticker dig själv.
Det hade jag nog aldrig fixat för jag avskyr att se nålar.
min oro har lagt sig lite. Har ju kommit över gränsen där hjärtat börjat slå och jag känner fortfarande bra med växtvärk