Hej! Har haft dåliga män konstant, misshandlare, och nu snart fyller jag 30 och vill skaffa barn. Alla i min familj är sambo eller skaffat barn, antigen bor de tillsammans, eller skilda men alla har skaffat en familj.
Okay, jag har studerat men ändå....har helt varit inne i förhållanden med dåliga män att jag glömt helt att tiden går och jag måste skaffa barn med en bra man.
Iallafall, orkar ej vänta länge men vill skaffa barn på egen hand genom insemination. Mina föräldrar säger att detta är inte bra eftersom barnet vill få reda på vem är fadern och då kan man inte säga vem fadern är...eftersom barn när de blir större frågar efter fadern...
Vad anser ni? De killarna i omgivning har jag dejtat men de har sårat mig. Har försökt dejta både en granne och killkompisar. Samma skit.
Den enda som finns kvar är en ex kille som varit taskig mot mig men ni säger att man ska ej skaffa barn med sådana?Han jagar mig fortfarande, ringer...Han vill bilda familj men mina föräldrar är tveksamma...
Visste inte att jag skulle komma i en sådan situation, det är så jobbigt...
Vad ska jag ta mig till? Orkar ej vänta mer. Fyller snart 30 och känner mig gammal, har fobier om döden och sjukdomar...tror att livet är över...efter alla killar som behandlat mig illa...så måste skynda mig...
Mina föräldrar säger: du är ung, ta det lugn...känns ej så..
Mvh...