X skrev följande: (signaturer och tider i citat är dolda tills vidare)
Låter som våra tankar är ungefär lika. Precis som du beskriver så är det så jobbigt varje månad, man väntar och väntar. Jag har bim imorgon, kunde inte hålla mig, gjorde ett gravtest igår, visade minus såklart, därför tror jag inte det blivit något den här månaden heller:(. Men du, om du gått över två dagar, då finns det verkligen hopp:)! El?...Nä visst borde väl inte abort göra att det påverkar framtida graviditeter? Tycker bara att jag hört tvärtom, att det borde påvisa att man kunnat bli gravid. Ja det poppar upp barn hela tiden och man ser barnvagnar vart man än vänder sig. Hur gammal är du SCG?. hur känner din respektive?. Min tycker att jag överdriver:(
Jag är 24år.
Jag har också brukat göra dagen innan, eller i allafall dagen jag ska ha..just för att jag är så ivrig. Men det bli samma sak varje gång. Minus. Jag förstår att du säkert tänker "inget denna månad heller". Men ge inte upp helt om du nu har BIM imorgon. Kanske är det äntligen din tur nu :) :)
Jag har svårt att se nått hopp just nu...jag läser överallt om folk som t.o.m kan testa sig dagar innan mensen & får positivt. Jag höll på att krypa ur skinnet igår då jag var så glad för att jag fortfarande inte fått det, men som jag antog så blev det neg. :/ Det var jobbigt... men jag försöker tänka att jag fortfarande inte fått den iafl. Så lite hopp har jag.
Min sambo vill precis lika mycket som mig ha barn & hoppas varje månad han med. Jag kanske tyvärr har lite svårt alla ggr att visa att jag faktiskt blir ledsen då" tant röd" kommer inför honom. För jag vet hur mycket han bryr sig om mig. Men i min ensamhet så är det väldigt jobbigt. Även fast jag nu har blvit bättre på att tala om hur jag känner. Det enda han tycker är väl att jag ALLTID tar mina tester så tidigt. Att jag inte kan hålla mig. Han är väl mer avslappnad " det kommer när det kommer". Jag känner mer press.
På vilket sätt tycker din sambo att du överdriver ? Hur gammal är du?