Hej
Jag slutade äta å-piller i oktober och fick då efter ägglossning alla symptom på graviditet direkt brösten växte och äe fortfarande större, illamående, trötthet men fick min mens exakt på dagen som jag skulle. vilket alla sa berodde på att kroppen reagerar så när man slutar äta piller.
Jag hade ägglossning förra veckan och nu denna veckan kommer det tillbaka, enormt trött och känslig har fruktansvärt ont i korsryggen, mensvärk.. ska jag ha det såhär varje månad nu? beror det verkligen på pillrerna??
Jag är rädd för att det är endometrios.. de sa att jag hade det när jag var 16 och att jag nog itne kunde bli gravid efter en gynundersökning bara. har väldiga smärtor i äggstockarna dygnet runt även under mens och hela cirkeln..började äta p -piller vid 16 för att bli av med mensvärken och nu när jag sklutat är det tillbaka igen.
Försöker bli gravid och blir ju lika besviken varje månad. Nu tror jag att jag har endometrios och inte kan bli gravid. men fraförallt är det smärtorna i korsryggen som är värst haft strålningr ner i benen med. gått till kiropraktor och sjukgymnast som itne ritkgit vet vad det beror på att jag har så ont. läst att endometrios kan ge det. Klarar inte av skolan eller att jobba för jag är så trött och mår illa och har ont kasn itne ha det så 2 veckor i månaden.
Vad ska jag göra?