Åh tack, har just varit inne och kollat på den - den var kanon - jag fick svar på flera frågor.
Det där med ättikslösning känner jag inte igen. Min sköterska på andra besöket var mycket märklig, han talade knappt och när jag frågade honom något så sa han en halv mening, pausade i 5-10 sekunder och sa resten av meningen. Eller så nickade han eller riste på huvudet, så jag vet faktiskt inte riktigt vad de gjorde. Det gjorde i alla fall lite ont, det knep till och så tyckte jag jag kände hur han drog med verktygen fram och tillbaka o hit o dit - vilket var obekvämt o läskigt. Men det gjorde inte helvetiskt ont. Vi kanske inte gjorde samma typ av prover? Med hjälp av ehmsidan du tipsade om vet jag nu att han gjorde ett nytt cellprov, kolposkopiundersökning och vävnadsprov. Är vävnadsprov och biopsi samma sak? Om inte, så tror jag inte han gjorde biopsi.
Vilken vecka är du i? Är det första barnet? Jag e sååå sugen nu. O som jag skrev innan så när jag väl bestämt mig för något då är jag så otålmodig...