X skrev följande: (signaturer och tider i citat är dolda tills vidare)
den går till samma som ett VUL, dom flesta cystor är helt ofarliga så jag tror att du kan vara lugn=) Fast första ggr är de lite otrevligt när man inte har en aning så jag förstår dig.Och skulle dom vilja gå in och titta så är de bara frågan om en titthålsoperation (allstå inget större ingrepp) Jag tror allt att du inte behöver att oroa dig för mycket lilla gumman =)
Det gick bra idag. Men man vill ju gärna veta vad de skall göra. Nu var det VUL som jag trodde och manlig läkare fast han hette typ något jag inte kan uttala.
Han var rar och log och tyckte att det verkligen var på tiden att vi skaffade ett syskon till sonen. Tjenare, vad var det han inte förstod när jag sa "försökt sedan juni och ett MF i februari" Hur som så log han vidare när han visade stor fin äggblåsa!
Knutorna, ja det var visst flera, fattar inte att de kan se något, var inget att oroa sig för. den största var redan kalkad (tror jag han sa) och hade redan slutat växa.
Han sprutade in någon vätska för att kunna se, eller hur det nu var. Tyvärr var han dålig på att förklara vad han gjorde. Förstår det eftersom det säkert gick på rutin.
Nåväl, nu får vi se om påskhönan vill värpa en gullig kyckling och jag kan vara lika grav lycklig som du