X skrev följande: (signaturer och tider i citat är dolda tills vidare)
Nej , detta ska du inte behöva ha , du behöver utredas , det låter som du ej kan tömma blåsan,du ska kräva en ordentlig genomgång. Jag hade återkommande UVi , de röntgade njurar och allt .. - Snälla sök hjälp hos en ny , detta är grymt jobbigt , men så här kan du icke ha det .In boxa gärna mig .om du vill diskutera detta närmare
Hej, tack för ditt svar :) Kan dock inte hjälpa att jag har tappat förtroendet för vården. Har ingen lust med att genomgå en massa undersökningar igen utan resultat. Ingen tar ju tag i mitt problem på allvar. Jag blir bara hemskickad igen.
Vården, MY ASS!!! Nu har det gått så långt att jag har vant mig vid detta. Tänker inte så mycket på det förutom när jag sitter på toa och det svider som FAN.
Jag har andra berättelser som gör att jag tycker vården är skit. När jag fick missfall fick jag dagen innan jag skulle skrapas en tablett (cytotek) som skulle göra att allt kom ut. Jag skulle ta denna på kvällen innan jag gick och la mig. Klockan 03 fick jag kramp i magen. Tog två panodil och lyckades somna om. Klockan 06 ställde jag mig upp och blodet bara forsa. Sprang in på toa. Var nära och svimma så jag var tvungen o lägga mig i badkaret. Jag förlorade massor av blod. Trodde att jag skulle dö där i badkaret. Som tur var har jag ju en pojkvän som kunde ringa ambulansen. Men om jag inte hade haft honom, vad hade hänt då? jag kunde ju inte ta mig ur badkaret. Jag fattar inte hur läkarna på KK kunde skicka hem mig med denna tablett.
En annan berättelse är att jag har varit hos läkare för att jag trott att jag har varit laktosintolerant. Har haft ont i min mage ganska mycket till och från. Jag kommer dit, han tar prover och jag blir hemskickad. Jag får några dagar senare ett brev hem där det står att jag inte har laktos, men hallå vad händer nu då? får jag ingen mer hjälp?
Så du måste förstå att jag känner mig besviken på vården. Jag vet att jag inte kan ha det såhär men jag har gett upp. Har ingen jäklar anamma i mig kvar!!! :(
Finns det verkligen ingen annan som har mitt problem?