fan jävla hypotyreos
jag blir så arg jag har varit hos flera läkare med min hypotyreos och mina frågor om hur allting kommer gå till när jag vill ha barn (vilket är nu) men ingen vet riktigt hur det går till utan sitter och läser innantill på nån jävla sida som någon har skrivit. Den sista läkaren ökade min dos till 100mikrogram och det slutade med att jag fick åka till sjukhuset för jag hade extrema hjärtklappningar, när jag kom dit så kollade dom ekg och det såg bra ut, men när läkaren tog in mig på rummet påpekade han att min dos är för hög så han sänkte till 75mikrogram som jag äter än idag under mina 6 år som jag har haft sjukdommen har de höjt från 25 - 100 mikrogram fram och tillbaka och det gör mig orolig och panikslagen. Har hört så mycket skräck historier om mf och att barnet fått någon form av missbildning ovs jag vet inte vad jag ska ta vägen längre, detta har gjort mig sömnlös om nätterna någon som har erfarenhet och kan förklara för mig hur allting fungerar och vad jag ska göra??
snälla hjälp mig :(
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-24 01:38
Jag vill jätte gärna att kvinnor med erfarenhet av sjukdomen och graviditet berättar hur det gick för er, vill så gärna veta!