jag håller på att reda ut vad som är fel med mig, men kan inte hitta något sammanhang när jag kollat runt på nätet.
Jag har tappat vikt, rätt fort, utan att göra något egentligen. Jag tränar måttligt, äter varken jätte nyttigt eller jätte onyttigt. Äter regelbundet och allt sådant. Hittar inte skälet till varför jag tappar så mycket i vikt. sedan i oktober fram till december hade jag tappat närmare 6 kilo, nu ligger det på 7 kilo. Är 171 cm lång och väger runt 54 kilo. Jag misstänker att mycket av det jag tappat är muskler, men hela jag har blivit mindre över lag.
känner av svettningar och hjärtklappningar då och då. Jag känner att mina muskler blivit mycket svagare och ibland misslyckas min greppfunktion i händerna. Känner obehag i hela kroppen då och då, sticker lite på ett konstigt sätt i musklerna skulle man kunna beskriva det som kanske. Värme har jag jätte svårt med, efter att man duschat ett tag blir jag illamående och måste sätta mig ner ett tag och andas, blir nästan svimfärdig.
Jag är ständigt trött, oavsett hur mycket jag sover eller om jag sover normalt runt 8 timmar per natt.
Däremot är mina fötter kalla, även händer. Det har de alltid varit dock, och jag går inte på toa ofta. Därför borde det inte vara hypertureos antar jag.
Har oro för att det skulle kunna vara ms, i och med att mina muskler blir svagare och svagare, men det kanske är lite långsökt. Har ofta ont i området under naveln och läkarna trodde det kunde vara ibs, men jag har inte gjort tester än för att se vad det kan vara. Känns som en för enkel förklaring att bara säga att det är IBS, då det är mycket annat som inte kan förklaras inom det syndromet.
Någon som känner igen sig och skulle kunna veta vad det skulle kunna vara?