smultronrt skrev 2011-06-17 22:27:27 följande:
Jag bara gråter och gråter. Hur kommer det sig att när vissa får barn så gör det ondare än när andra får barn? Min kompis fick en son i går och idag hade hon lagt upp en bild på sonens hand i hennes hand och just en sådan bild har jag på min och Robins hand. Jag har gråtit och haft ont i bröstet i flera timmar nu. Det går inte över. Medans när andra får barn kan jag känna glädje. Varför??? Jag är så trött på att det ska göra ont. Satte mig med albumet och tittade på bilderna på Robin och grät ut ordäntligt. Det har jag inte gjort på över ett år. FAN vad trött jag är på sorgen. Ibland önskar jag att jag aldrig blivit gravid överhuvudtaget. :(
Gumman då,men jag förstår vad du menar,jag har olika sortes känslor över vissa som får barn.
Jag tror också bilden hon la upp gör dig påmind o dom framkallade alla känslor om Robin.
Men ibland kan det va bra att ha en sån dag att bara gråta ut,jag brukar ha såna då och då och efteråt så känns det lite bättre.
O den där jävla sorgen är jag också trött på,den är inte lika stor längre men det finns alltid med mig hela tiden.
Jag har också tänkt många gånger att jag önskar att jag aldrig blivit gravid med Arvid,men då får jag dåligt samvete,för även om han dog så älskar jag honom mest av allt..
Hoppas du mår lite bättre idag...Kramar