joo,allafall små tecken!
när vi började gå med kistan längst vägen till gravplasten så regnade det..när vi stannade upp slutade det och det kändes som det var ett tecken att änglarna grät med oss. Kändes som ett samband!
någon vecka efteråt gick jag och min sambo på en promenad, mitt i allt tittar vi emot himmelen och då är himmelen täckt med moln och "plötsligt" öppnar det sig och det formar sig som ett hjärta. sen försvinner det..
Lampan i köket i vår förra lägenhet höll på stänga av sig och på lite då och då (kan ju självklart vara elfel men det höll alltid på när jag var ensam hemma..). Tv:n har slagit på sig en gång också utav sig själv.. men även där kan ju vara elfel,fast den är relativ ny.
för 3veckor sedan flyttade vi en våning upp i vår trapp. vår granne vet ingenting om emma och här om veckan frågar hon mig om vi tror på det övernatuliga.. "mjaa jo ja" svarar jag.. och då kommer det fram att hon har sett en liten flicka gå om kring i lägenheten..ja en flicka kring ca 3år säger hon. häpen berättar jag om emma, ja att vi har en till tjeje men hon skulle vara tre idag om hon hade levt. Fick även se en bild av henne!
men nu har jag frågat hur det är nu men hon har inte sett något mera.. kanske har vår tjej flyttat hem nu och ville bara visa sig!

ja vad vet jag.. men hon känns nära allfall och det värmer i hjärtat!