Nimsan: Viskar ett litet grattis och håller tummarna.
Pajasmamman: Vi har pratat lite om det, och det är såklart lite problematiskt, men det enda jag köpt hittills har varit tämligen könsneutralt. Dock får det ju bli så att jag får gömma sakerna. Han vet var de ligger och att jag köpt saker, men väljer att inte titta. Älskar den mannen, när man kan kompromissa på det här sättet utan att det blir problem, så känns det som att vi aldrig kommer att få så stora problem

Dock, det finns en situation som jag inte riktigt visste hur jag skulle hantera. Vi var på Ikea och de hade ett visningsexemplar av en klarröd spjälsäng till halva priset. Sambon ville ta den, och jag med, den var ju snygg och det var halva priset, men det känns som att jag av någon anledning skulle säga om det är en pojke eller flicka beroende på om jag ville ha den. Hur som helst löste sig situationen med att vi inte hade plats för att få med den hem...
Elwiras: Ha en trevlig resa, hoppas att du kommer hem pigg och glad
MammaUtanDotter: Ska hålla tummarna åt er

Och jag skickar över samtliga SD! De har inte gett sig och jag är rätt säker på att jag öppnar mig. Så dem får du gärna!
Ego: Överväger om ifall man ska ringa eller inte. Känns som att jag kan det här, att det inte är ngt att oroa sig för, eftersom det ju gått bra de andra gångerna. Men jag vet inte. Vill egentligen bara gå o lägga mig...