Vilja71; Du finns i mina tankar!!! Förstår din känsla av overklighet, svårigheten att ta in att de är borta...
Finns inget jag kan säga för att lindra din smärta....men sänder över många långa varma kramar...
Nimsan; Jag bor i Katrineholm.
Pipaluck; Det är verkligen roligt att du är tebax i tråden :)
Du har varit sååååååå saknad...
Underbart att ni kan tänka er att försöka igen, ja jag kan bara hålla med de är en stor rikedom!!!
Pajasmamman; Tack för att du tänker på oss extra nu, ja det är tungt....hon är så ofantligt saknad, det är hon ju alltid, men jag plågas av tankarna kring hur det var för två år sedan, dagarna innan vi skulle in för igångsättning...packandet av väskan, inköpen som gjordes dagen innan vi åkte in....att sedan Edwins födelsedag närmar sig som påminner sååååå mycket om hur det var för två år sedan....jag försöker fokusera på att det är hans dag och att jag har en "skyldighet" att göra det bästa av hans dag....han ska inte behöva lida för att hans syster dog bara dagarna efter att han fyllt 9år.....
MammaUtanDotter; Låter spännande med en webbutik :)
Hoppas ni fick en trevlig tripp till Västerås.
Elwira var inte lik någon av sina syskon, Ed,Wi,Wi och Sigrid har alla sett ut som kålhuvuden, dvs inget eller mycket sparsamt ljust hår och varit lika varandra....medans Elwira med sitt mörka hår och dessutom mycket hår på huvudet inte var lik någon av dem.....möjligt att hon är den som varit mest lik deras pappa...jag hade förhoppningar om att Sigrid skulle vara lik Elwira från den stund vi fick veta att vi väntade en tjej igen....så blev det inte....
Min undran om vem hon var, hur hon skulle sett ut som ett åring, två åring osv kommer jag få leva med...
Melkersmamma; Hur har ni det???
Mamma till alfons; Hur mår ni, är ni kvar hemma???
WilleViking; Jag läste löpsedeln i affären och tänkte på er....
Kramar till er alla....