lizettes: usch ja dessa tankar har också haft och har med jämna mellarum.
Och ja när man först blev gravid då var det bara rosa moln och INGEN hade drabbats av något tragiskt. Men nu efter är det ju jätte många!
Doktorn förklarade för oss direkt när provsvaren kommit vad sjukdomen innebar så ja det visste vi, men inte innan i en vecka trodde jag aldrig att det var så allvarligt, men det jobbiga var ju att vi visste inte alls när det kunde hända nu eller om en vecka eller ett år. Vi viste bara att han skulle dö.. Milo var vårt första barn och nu är lillebror på väg BF den 21 jan, så vi gav oss in i det ganska fort.
Men som du sa hela kropen skriker efter ett barn något att våra och ge fysisk kärlek till.
Vår kurator och det faktum att vi kommit varan mycket närmre har tagit igenom detta, men även familj och vänner har varit stöttande. Vi pratar mycket om Milo med varan, med andra, vipratar om Milo som vårt barn och berättar om vår historia. Det tycker jag är viktigt.
Har ni ingen kurator eller psykolog råder jag er att skaffa en gå tillsammans så förstår man lättare hur olika man sörjer. Men sen är det ju så att det är ju så olika hur mycket och ofta man behöver prata.
En sak till berätta för er familj och vänner hur NI vill ha det om ni vill prata om Loke mm. Gör bara saker som ni själv vill och orkar.
Får man fråga vilken del i skåne du kmommer ifrån? Svara bara om du vill.
Stor varm kram till dig!