Tråden stängdes innan jag han svara igen....
www.familjeliv.se/Forum-10-203/m49081471.htmlNu har drygt tre månader gått sedan vår son dog. Förra fredagen fick jag en ångestattack eller något liknande...Jag grät hela dagen. Innan dess hade jag känt mig betydligt starkare och på rätt väg. Kanske var det för att det just var den tiden jag blev gravid för exakt ett år sedan, jag vet inte. Jag tänkte på det, dagen efter, att det kanske undermedvetet var så...
Har ni känt nåt liknande efter 3 månader?
Lagom när jag började känna mig stabilare igen så fick jag för ca 1 vecka sedan reda på att mitt hjärta inte verkar låta helt hundra, ev nån klaff som inte är helt kry? Så nu ska jag på Ultraljud och EKG.
Detta fick mig att bryta ihop och tänka, jaha först dör min son och nu är det min tur...
Man är ju så förbaskat sårbar just nu... Jag är egentligen en stark person, men just nu orkar jag inte vara det.
Hur mycket ska man behöva gå igenom egentligen?
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-06 13:32
Lyssnande någon läkare på era hjärtan någon gång under graviditeten eller under förlossningen? Ingen lyssnade på mitt, utan det var en annan läkare som hittade felet nu i efterhand! Borde det inte kolla upp sånt, en grav. och förlossning är ju mycket ansträngande för kroppen???