Hej igen!
Tack för alla grattis och välkomnanden. Vi hade en tuff start och jag kan bli smått avundsjuk på dig Vilja som fick epidural så pass tidigt så du fick en fin upplevelse, för mig gick det för fort och jag hade så fruktansvärt ont att jag var väck av det, jag hade gärna haft eda, men det hanns ju inte med.
Jag är ledsen att jag inte hinner kommentera så mkt om det ni skriver, men jag är inne på "lånad" tid, lillkillen har fått kolik och sover oroligt, han gråter och skriker väldigt ofta och mycket och jag är helt slut...
Jag skriver så mkt som jag hinner....
Ser att det är många som är gravida på nytt, vad härligt, stort grattis till er allihopa, spännande att få följa er här.
Trissvinnaren: Härligt att du känner att du är tillfredsställd och att det räcker med de underverk ni har ;)
Jaxon: Jobbigt när älsklingen åker iväg, det är tufft å vara ensam med en liten, jag tycker att man känner sig så "liten" och skör. Nu har inte min åkt bort, men jag känner hur betydelsefullt det är att han är hemma med oss nu. Men skulle gärna vilja ha honom hemam i december också, en sån mysig månad jue....
Toka: Skönt att Ul var bra och att ni fick se spurt länge. Heja Spurt!
Stintan: Vill också beklaga att lillebror inte är i livet och gratta till lillasyster somnu är hos er. Kram
Herbst: Hoppas du är gravid och inte skenis
Cilja: Det låter som två väldigt tuffa veckor. Nu måtte Wilmer få vara frisk läänge.
Angående influensavaccinet så har jag och maken vaccinerat oss då vår lilla skrutt är för liten och inte får , vi vill ju skydda honom så gott det går och då var det självklart för oss att vaccinera oss. Även Lillemans mormor och farfar har vaccinerat sig.
Jag hoppas nu att vi inte får ngn flunsa eller rs eller ngt skit...Jag hoppas nu på att koliken ska ge sig, känns som det varit ngt hela tiden nu...
Kram på er alla