Lämnar ett litet avtryck här, känns som en evighet sedan jag uppdaterade sist. Har sett att flera är gravida igen stort grattis.
Mitapita: Grattis till bröllop, och vad kul med dop, vi har inte döpt ännu men jag vill nog att han ska döpas men samtidigt börjar han vara ganska stor nu...
Ego.Våran lilla E är nu 51/2 månad är 71 cm lång och väger 7570g och fick sin andra vaccination igår. Han är så duktig han grät inte ens och verkar som tur är slippa febern denna gång. Efter första sprutan var han jätteledsen ett bra tag efteråt. Med mig är det bra men sambon är helt utbränd, och kommer sig inte för någonting. Jag vet snart inte hur vi ska få honom på fötter igen, han har inte velat söka hjälp och har heller inte varit sjukskriven förrän i veckan. Nu verkar det dock som att jag med mild övertalning lyckas få honom att inse att han måste sköta om sig själv. Jag blev helt tagen häromdagen då jag fick veta att min fd. svägerskas systers lilla bebis har dött i magen i slutet på graviditeten. Det är så fel och orättvist, ingen ska behöva gå igenom detta.
Toka: Vad kreativ du är. jättefin!
Uppdaterar mer sen nu kallar lilla E.