Hejsan!
Tack för alla svar

!
Nu har vi börjat förbereda lite mer här hemma för LaboLina.. Går in i v34 imorgon och kommer antagligen få igångsättning tidigare.
Sängen är på plats, gjorde riktigt ont att se den dom första dagarna. Sist jag såg den ihopmonterad så levde Rasmus. Den var "borta" innan jag kom hem efteråt...
Kändes ett tag som att vi förberedde att han skulle komma tillbaka, vaknade mitt i natten och kikade så han inte låg där i.....
Men dom känslorna är borta nu. Det känns iaf bra att fått lite tid innan att vänja sig vid att ha den i sovrummet.
Har istället köpt mkt i rosa till sängen bara för att få en stor förändring, och jag som inte är så förtjust i rosa bara för att det är en flicka. Men psykiskt känns det bäst så så då får det bli så!
Håller nu på att gå igenom Rasmus garderob, ordnar men små-kläderna, dvs vilka som passar för en lillasyster oxå. Kommer inte kunna ta bort hans kläder helt från lägenheten, så jag ska förvara dom i lådor i skåpet ovanför garderoben så att det iaf känns nära..
Ovanför hans säng hade vi 2 tavellister med hans gosedjur, Rasmus fick med sig ganska många i kistan.. så den ena tog vi bort. Men nu är den tillbaka så att LaboLina får ha sina på den ena. Men hon kommer inte få ta Rasmus gosisar dom får bara vara där..
Vagnen är orörd i förrådet, den har bara ställts in där efter prinsen somnade in.. Såg den häromdagen och tom Rasmus lilla marackas ligger kvar i den m.m.
Kramar!