Annilo: Grattis och hurra!! Härligt att du är tillbaka igen!
Änlamamma: Jag läste din blogg för en stund sen och jag är helt förfärad. Din syster säger så fruktansvärda saker och jag förstår att du inte kan förlåta, tror inte jag skulle kunna det heller.
Golla: Vad starkt av dig att bara resa dig upp och gå. Din fd väns kommentar var avskyvärd och jag tar själv väldigt illa vid mig och blir jätteledsen.
jennijen: Jag förstår att det blir en väldigt orolig och ångestladdad situation när ni gör UL för läkarna verkar anstränga sig lite för mycket för er skull. De menar nog väl fast det blir så fel. Skönt att allting ändå verkar vara som det ska.
JennyCecilia: Så underbart med hjärtslag och en shoppingrunda till Pixie. Klart ni ska boa nu. Hoppas årets vårsol för med sig många nya vackra minnen att bevara.
Starfighterpilot: Grattis till att du redan plussat! Hoppas du inte blöder något mer. En del verkar ju blöda lite vid den tiden de egentligen skulle fått mens, hoppas allt är ok med lite pyret.
Så roligt det är att få vara med när allt fler flyttar över till den här tråden och fler av våra änglar får chansen till småsyskon. Grattis englamamma och Fjärilsmamma (hoppas inte jag missar någon)!!!

Ego: Börjar bli nervös inför RUL på tisdag. Jag misstänker att helgen kommer bli lång. Vi har efter mycket diskussion bestämt oss för att ta reda på könet (om det går att se). Egentligen avslöjar de inte sånt här med jag tog upp önskan med min kurator och hon tog en diskussion med vår läkare som godkände önskemålet. Nu är jag så grymt nyfiken. Jag tror det är en liten kille, men det har jag ju trott de två andra gångerna och då var det tjejer så nu blir jag lite tveksam

. Försöker tänka att det kommer gå bra, men oron finns ju där ändå.