X skrev följande: (signaturer och tider i citat är dolda tills vidare)
Blir ju extra klurigt när man har skola :-P Vilket jag iof oxå har. Skulle ha gått två distanskurser i höstat (som mammaledig), det blev det ju inte så mycket av så klart. Så nu har jag heltidsjobb, två kurser som egentligen är på heltid, en copykurs, en massa massa oro och sorg. Igår när jag var på min första danslektion på en månad (har varit sjuk) insåg jag att jag bara stod och stirrade på min lärare och fattade inte alls vad hon gjorde. Och när vi sen skulle upprepa hade jag inte den blekaste aning vad hon nyss gjort. Förutom att jag har absolut noll koll på mig själv så har jag oxå glömt bort vart jag är på väg när jag är ute och går. ¤suck¤ Men jag hoppas verkligen det hjälper att vara sjukskriven.
Wow och ogud och hjälp. Hur fixar du det där tidsmässigt? *Ändå imponerad*
Jag skriver MVG och VG men pluggar ändå bara kvällen innan.
Kan inet förmå mig innan -jag planerar jättbra och organiserar men klarar inet av att hålla det alls. Hur bär du dig åt? Några tricks eller knep?
Som du kände dig på dansen så känner jag mig på ica. Jag tror mig veta hur det känns..
Kollade upp uttmattningssyndrom och hade vartenda grej på listan.
Från hjärtklappning till andning oro sömnsvårigheter och minnes-fokus koncentrarionsproblem..
Hur lyckades du bli sjukskriven? Ingen säger nånting till mig ( a la´ Ior)
Vill bara lägga mig på soffan och bara deppa ihop.
Men jag är inte typen. Jag är mer "kick ass". Såå..kör på.
Jga önskar att det hjälper för dig och att du kan hitta ro och lugn.
Mitt enda tips/råd är att leta efter det inuti-lugnet och trygg.
Och till tips till oss båda och andra som behöver.
En dag i taget.