Anniloo: Åh vad glad jag blir att du är tillbaka! Nu får vi allt se till att hålla kvar dig den här gången!
Yster och Sexitro: Stort grattis till er också!
Har jag missat någon ny? Förlåt, men det blev så många på en gång. Kram och välkomna allihop i alla fall!
Toka: 29 dagar kvar är ju ingenting! Härligt att du snart är framme, men jag förstår paniken. Jag som tyckte att allt gick så oändligt långsamt har också börjat känna att det går lite för snabbt nu mot slutet. Det blir fullt fokus på att boa efter Åreresan!
JennyCecilia: Vad underbart att det gick bra på ul och att ni shoppade loss lite efteråt. Helt rätt!
Missar säkert att kommentera en hel massa, har inte hunnit med eftersom jag varit på kurs, men jag är så glad att ni finns :)
Mitt humör är inte heller det bästa jämt förresten. Får oproportionerligt stora vredesutbrott mot lillkillen, speciellt när blodsockret är lågt och tröttheten börjar sätta in. Är inte så kul mamma nu tror jag tyvärr :( Och jag kan också gråta för småsaker. Speciellt när jag är trött och blodsockret är lågt... Kanske helt enkelt borde bli bättre på att äta mellanmål och komma i säng i tid...
Kram på er alla underbara änglamammor, imorgon bär det av till Åre, så jag blir väl lite frånvarande ett tag framöver.