X skrev följande: (signaturer och tider i citat är dolda tills vidare)
Tack så mycket Jo dagen har rullat på bra, jag har faktiskt varit på jobbet. Kände att det blir inte bättre av att gå hemma själv och grubbla...Tände ett ljus för Eddie vid hans födelsetid när jag satt och kollade av datorn på jobbet.Tankarna har svävat iväg och jag har varit ordentligt disträ....tur man inte är hjärnkirurg eller nåt...Var vid graven för en liten stund sedan och tände ett ljus. En sak som var lite småjobbig på jobbet var när jag blev bedd om att ge ett råd i presentköp...."Du som har pojkar, vad köper man till en pojke i 3-4årsåldern". Ehh....Kramar på er alla
Kramar om dig hårt och länge...
Tankarna får sväva iväg en dag som denna.
Skrutthumlan:
Han har tankar på var det så här det blev, skulle jag inte kommit längre, varit coolare, ha större möjligheter, mer pengar på banken, fler ungar runt benen, större bröstmuskler...?!
Ja, du fattar säkert. Han har inte ännu erbjudit mig nya bröst så han krisar väl bara light, än iaf! 
Vi var i Cancun för lite sedan men tydligare går hans kris lite djupare än så...!
Fast det var trevligt med sol och värme! Och blått hav!
Jag klappar medhårs och försöker vara snäll mot honom, vi får se hur länge han ska krisa bara..!