Toka2: Hur går det med din förkylning? Min är långdragen och seg, känns som att den inte alls släpper taget fast det gått en vecka.
humma: A mår bättre nu men är inte sig själv. Mycket gråt och ledsen har det varit hela veckan. Han känner sig nog också ostimulerad av att bara vara hemma och inte få gå till öppna förskolan med mera. Men idag ska vi till mina föräldrar, så det tycker han nog blir skoj.
Åh, vad fint det låter med fotavtrycken! Du måste måla dit de!
MinEmPsi: Skickar ett grattis i efterskott till Emma och en kram till er! Ja, det är tufft när inte så många kommer ihåg. Våra familjer har kommit ihåg årsdagen, likaså ett par vänner. Det är nog viktigt som du skriver, att släppa det att hon inte koms ihåg av andra. Det viktiga är att ni kommer ihåg henne varje dag. Spännande med gravstenen.
På tisdag är det dags för rutin-UL. Det känns nervöst men ska bli skönt att få det överstökat. Jag funderar också på att ringa min chef på måndag och prata om att jag ska åka in och prova och jobba lite. Vet inte om det kommer att gå men jag är sugen på att prova iaf. Känns jobbigt att gå hemma och må illa hela tiden. Kräks inte så mycket längre så det är läge att testa med jobbandet.
Hur mår ni andra?
KRAM