Rynna: Välkommen hit, är så ledsen över att höra om vad du har gått igenom :( Vår Emil hade ett svårt hjärtfel, men vi fick först veta det vid rul. Känner igen det du berättar, han såg också så fin ut när han föddes, det kändes så fruktansvärt att hjärtat skulle vara så trasigt när resten såg så perfekt ut. Massa kramar till dig!
LillaLime: Jag blir så fruktansvärt ledsen när jag hör er historia. Önskar att det var något jag kunde göra. Tänker på er och skickar en massa styrkekramar, det finns inga ord...
Sångerska: Ska skicka så många tankar jag kan och hålla alla tummar och tår jag har för att det ska gå bra på testet! ! !
Kattfabriken: Så skönt att det gick bra på jobbet. Beundrar din inställning, jag försöker, försöker också tänka så positivt det nu går och leva i nuet. Ibland går det bra men ibland går det tyvärr sämre. Men övning ger ju färdighet säger de ju, så man får väl öva sig på att vara tacksam för det man har. För man ska ju leva så man får helt enkelt göra det bästa av den tid man har kvar.
Kram till er alla!