Jag beklagar verkligen det som hänt dig. Jag blev själv tvungen att göra ett avbrytande i vecka 17 för en månad sen pga ett kromosomfel.
Känner så väl igen mig i allt du skriver, om besked man får och jag vet hur svårt det var att ta in allting. Åh jag blir så ledsen för er alla som behövt genomgått något sådant här.
Men jag tror... att man måste gå vidare på något vis. Att man måste försöka se och uppskatta de ljus man har i sitt liv.
Jag känner oxå, emellanåt eller ofta att jag vill ge upp. Nätterna är värst, när alla känslor väller över en. Man känner sig så liten och ensam, ledsen, förbannad, övergiven...
Men vad är att ge upp??? livet går vidare, det gör det! på något vis..
Men precis som Grazila säger, jag tror att dom hemska bilderna kommer blekna och att man kan se det fina man fick uppleva under en kort stund någon gång, och man måste tillåta sig att sörja. Ingen annan kan säga hur du får må, hur länge man får vara nere osv.. Det är självklart att det inte är lätt.
Se till att du pratar om du behöver, med vänner, läkare osv. allt du behöver, och tillåt dig vara ledsen, det är en del av läkande processen.
ena dagen är man uppe, andra nere. men vet du vad, det är okej!
Jag läser andra trådar och ser så alla starka människor som tagit sig igenom samma sak. jag kommer inte vara lugn förrän den dagen man har sitt nästa barn i famnen på riktigt nästa gång. Hur tingt allting än emellanåt så tänker jag tänker inte ge upp. absolut inte.
Massa massa styrkekramar till dig och hoppas du mår lite bättre snart. Fortsätt skriva av dig om det känns lättare, det hjälper mig.
jag ber en bön för oss alla ikväll om hopp och styrka.