Varför kan inte förstå det fast jag vet du har det bättre nu Benjamin, Du är en vacker ängel för oss alla och du vakar över oss...
Lille Benjamin blev 3 månader och 3 veckor gammal och han har gått igenom många operationer i sitt liv..
I Onsdags var det dags att åka ner till Lund till svägerskan för att döpa Benjamin snabbt.. Och jag fick då sitta ner och hålla min underbara gudson under dopet sedan satt jag med honom över en timme och bara mös med han...
På torsdagen åkte vi ner igen för att vara tillsammans med honom och ta farväl av honom och det var skit jobbigt vi gjorde lite fotavtryck och handavtryck med honom och valde kläder till honom och hade det bara mysigt allihopa tillsammans med Benjamin han låg där och såg så lugn och fin ut....
Läkaren sa han skulle få kraftiga skador om han klarade sig vilket var en liten chans men han kom till att bli rullstolsbunden få kraftig EP och inte kunnat prata, men nu blev det att respiratorn skulle stängas av för honom.. Så halv ett på torsdag natt så stängdes den av och halv två somnade han in...
Jag har så svårt för att acceptera det för han hade ju mkt att få uppleva i sitt liv men jag vet han har det bra nu min lille gudson..
Han gav min två underbara dagar tillsammans med honom och jag fick pussa han och klappa honom...
Nu har vi en minnes bänk för honom hemma som vi tänder ett ljus varje kväll för han...
VILA I FRID BENJAMIN 091022-110212
Orkar inte skriva mer nu