Min förkylning vill inte ge sig!
Kan ingen komma och fixa kranen som ibland är helt öppen och ibland stop i! Blir tokig på denna snuva/nästäppa!
Johanna: jag ogillar wiskey skarpt!! Har försökt lära mig dricka det då min pappa alltid använt det som huskur vid sjukdom, och det verkar faktiskt funka på honom! :) Men enda gången jag kan dricka det är i irish coffe.
Honungsvatten var sådär, gick att dricka några dagar, men nu dricker jag mest mjölk och honung eller te.
Jag har även provat smörja hals och bröstkorg med liniment (hade inget tigerbalsam), tyckte faktiskt det lindrade lite, men inte mycket. Tack för tipsen!
Idag på jobbet så berättade en kollega till mig att hon drömt om mig och min familj. Det var en väldigt rolig dröm måste jag säga! Hon drömde att jag och min familj rockade loss på en konsert. Det roliga var att det var jag och familjen som höll i konserten!!! Haha! Såg framför mig hur vi rockade där på scenen! Ingen av oss är sångfåglar eller bra dansare (inte för att vara elak mot min familj, men så är det nog). I drömmen så såg hon att först Emma och hennes sambo rockade loss, sen kom jag in på scenen och rockade! Hur kul som helst!! Skulle aldrig i hela mitt liv göra det! Men kul att folk drömmer bra drömmar om oss tycker jag!
Själv så drömde jag något otäckt i natt. Kommer inte ihåg vad, men kul var det inte. Vaknade och då visste jag vad jag drömt. Christer hade gått upp då, så det var ju morgon. Tänkte att jag inte skulle somna om då, för risken att jag fortsätter drömma då är stor för mig. Men jag somnade om ganska snabbt ändå, för jag var så trött. Som tur var fortsatte inte drömmen. Vet att jag tänkte när jag vaknade "fortsätter jag drömma så kommer jag se vad som hände i hallen med Max, Saga och Emma".