I natt drömde jag om Max.
Vi var på en nöjespark med vattenrutschkanor och sånt.
Drömde började med att Christer och jag letade efter en brant och rolig rutschkana att åka (jag hatar sånna i det verkliga livet!!).
När vi hittade en så svischade vi ner och det pirrade rejält i magen!!
När vi kom ner så ser jag Emma som står och tar kort på oss. Bredvid henne stod Max och fullkomligt hoppade och skrek av glädje när han såg oss!
Jag gick mot honom och han kom springandes mot mig. Jag tog upp honom och pussade på honom! "jag vill också åka" skrek han av glädje och förtjusning!
Han tog mig i handen och vi gick runt för att leta reda på en lagom stor vattenrutschkana till honom. Just då tänkte jag "det här är inte på riktigt, han är död" men jag bestämde mig för att njuta av stunden med honom, fast jag visste att det inte var på riktigt.
Max pratade oavbrutet! Han bubblade på om allt möjligt och jag bara lyssnade och njöt. Kommer dock inte ihåg vad han pratade om, men jag njuter nu av att ha hans röst i mitt huvud, även om jag inte kommer ihåg orden.
Minns att jag frågade han, mitt i hans prat, vart Saga var någonstans för jag såg inte henne vid Emma. "jag vet inte" sa han bara och sedan bubblade han på igen samtidigt som han fick se på en lagom stor rutschkana som vi bestämde var lagom för honom. Han drog med mig upp så vi kunde åka tillsammans.
Sedan vaknade jag.
Den här drömmen har funnits med mig hela dagen. Jag njuter av att ha fått krama om honom och hört hans röst. Fått lekt och skrattat med honom, även om det bara var en dröm....
Äntligen har jag drömt en positiv dröm!!!