Nyss hemkommer från jobbet.
Dunderförkyld!!!
Någon bra huskur som någon kan rekomendera!? Vill INTE vara förkyld!!
Idag har jag beställt fler risballonger!
Betsällde 10 stycken direkt, lika bra för jag älskar dem!!! Min svärmor skulle köpa någon av mig till årsdagen, men resten skickar vi nog upp själva! Det är så stämningsfullt att titta på ballongerna när de svävar upp till himlen för att lysa upp för alla änglar.
Angående det du Johanna skrev, att du hoppas vi kan prata mycket om detta då det behövs.
Tyvärr är det inte så längre, upplever jag det!
Inom familjen är det klart vi pratar om det, vi lever i det fortfarande!
Men med vänner och andra nära verkar det som om de tycker att det gått så lång tid nu så nu behöver man inte prata om det längre.
Jag har tyvärr varit med flera gånger bara det här året när folk som jag varit i samma rum som börjat prata om döden - både när det gäller barn och vuxna. Detta utan att ens tänka tanken på att jag fanns med i rummet och kanske mår dåligt av det.
Det har gått två år - nu ska vi ha gått vidare i andras ögon. Tråkigt men sant...
För mig har det inte gått två år. Det känns som igår... Smärtan finns fortfarande kvar, skräcken, förtvivlan, maktlösheten - ALLT! Vissa känslor finns inom mig på ett annat sätt idag än då när det hände, men det är känslor som är svåra att få bort.