Tulpan74 och mamaloo: Ja nu är längtan efter henne enorm, lixom rädslan.. Imorgon ska vi till bm så hon ska kolla med ul så LaboLina ligger helt rätt. Sedan på torsdag har vi fått tid på antenatalenheter för igångsättningssamtal. Vet ni vad som sägs görs där?
Nu har vi iaf fått det mesta klart hemma för hennes ankomst, eller utkomst.. Köpte tom ett sött litet rosa babyhårband idag
Min psykolog som jag var till idag kan verkligen kläcka ut endel saker.. Bla så pratade hon om idag att det kanske inte var ämnat att Rasmus skulle bli äldre än dom 7månader han blev... Och att vi borde skaffa ett tredje barn sedan, så att jag inte ska vara så jätteorolig för LaboLina hela tiden sen... Tidigare diskuterade hon om vi hade mycket foton uppe på Rasmus i lgh, och ja det har vi, han är ju endel av oss. Då menade hon att LaboLina kommer få leva i skuggan av Rasmus... Åhh blir så ledsen ibland. Visst att hon kanske inte förlorat något barn själv, men lite mer borde hon ju som psykolog kunna förstå tycker jag.
Har funderat att gå till bvc-psykologen senare, kanske blir lättare med någon annan.
Många kramar!