Hej på er!
Längesedan jag skrev nu, har hållit mig ifrån FL ett tag.
Vi väntar nämligen barn igen, och denna gången har jag kännt mig så orolig! Med Lovis njöt jag från första stund och tackade nej till alla extra undersökningar och utredningar och bara litade på min känsla att bäbisen i magen var frisk! Denna gången har jag haft hemskt mycket blödningar och kännt mig väldigt orolig. Jag har heller inte kännt så mycket rörelser som jag gjorde tidigt med Lovis.
Men igår var vi på UL och fick se en mycket livlig och fantastisk liten krabat!

Vi är i vecka 18+4 idag, så beräknat förlossningsdatum blir 2 juli. Jag känner nu att jag kan slappna av och njuta mycket mer av hela graviditeten och det känns så himla skönt! Moderkakan täcker hela framväggen vilket barnmorskan sa kan förklara varför jag inte kännt så mycket rörelser ännu.
Lovis är så stolt och glad över att få bli storasyster. Hon berättar varje dag hur hon ska hjälpa mig, hon ska ta salva på bäbisen och hämta papper när den är snorig. Hon ska dock inte ta febern på den. "det du göra själv!" sa hon bestämt.

Härliga ljuvliga älskling som börjar bli så stor...!
Iallafall. Jag ville bara uppdatera och säga att jag läser flera gånger i veckan, även om jag inte skriver något själv!
Kramar