Ardnaas skrev 2010-03-14 18:56:48 följande:
Hej.Jag hänger gärna på i er grupp. Är beräknad BF 14 november och går in i vecka 6 i morgon. Jag håller med att man inte kan förstå att man ska få barn... det är svårt att intala sig själv.. kanske när försa ultraljudet är gjort blir det lättare att förstå?Jag ska på ett introduktionsmöte på torsdag denna vecka.. info om kost o.s.v. och den 29 mars ska jag ta mina första blodprover för att se att allt är okej.. Man längtar och längtar, hoppas att veckorna går fort till v.12.Mina symptom är: fryser - blir varm, molverk, växtvärk i magen (det känns som tarmarna rör sig hela tiden), ömma bröst och trötthet + att jag behöver äta varannan timme, men har hög ämnesomsättning innan. Äter vitaminer som barnmorskan rekommenderat vitamineral :) Hoppas inte att gravidillamåendet kryper på i veckan.Har precis återhämtat mig från en magsjuka.. skönt att den är över =)Ha det bra.Hälsningar,Sandra
Hej Sandra, Grattis till +

va roligt att du hänger med i denna gruppen..
Ja, man längtar så himla mycket efter första ultraljudet, så man kan få se det lilla livet som växer hela tiden, inom sig

När + du och när tog du kontakt med barnmorskan??
Introduktionsmötet betyder inskrivning el???
Mina symptom är nog ganska lika dina: jag fryser och i andra stunden blir jag varm, på nätterna svettas jag riktigt mycket, växtvärk i magen, bubblande mage ( strax 2 månder, så vet inte om det är något symptom), ömma bröst, hunger, hicka.
Men jag känner inte av något illamående...