X skrev följande: (signaturer och tider i citat är dolda tills vidare)
X skrev följande: (signaturer och tider i citat är dolda tills vidare)
Vad har ni bestämt er för, för namn da?
Vi har ett par stycken, bl.a Amelia (om det blir en flicka), Kevin eller Theo... Sambon står dock för alla "nörd" namn, som jag promt sätter stopp för :P Hehe.
alexander :) haha, vad innebär "nördnamn" då? :P
Haha, om ni nu känner någon som heter detta, så hoppas jag verkligen inte att ni tar illa upp för att jag kallar det "nördnamn" :) Men det är absolut inget som jag kan tänka mig att mitt barn ska heta.
Sambon kommer nämligen med förslag som: Jan-E, Svenne, Sven-E och fler liknande namn. Jag är inte inne på något dubbel-namn, då vi ändå kommer ha ett par mellan-namn till den lill*. Och defenitivt inte det stuket på namn. :P
Han hade dock ett jätte fint flicknamn på lager, nämligen Nova. Men hans syster fick för bara några veckor sedan barn, och stal det namnet :P Hehe. Så nu måste vi fynda lite nya namn om det skulle bli en flicka.
Lite tråkigt med tanke på att det var det namnet som han verklgien va inne på, och var helt bestämd för. och även jag gillade det. Men men, världen går inte under :P
Många i min släkt tycker att vi borde ju ändå kunna ta det namnet, men känns lite dumt om båda småttingarna ska heta det. Så nu är det bara att komma på nya :)
Har ni några förslag på lite "ovanliga" namn om man kan kalla det så :)
Typ, Nova, Theo, Neo.