X skrev följande: (signaturer och tider i citat är dolda tills vidare)
Det är roligt och intressant att läsa om hur andra upplever sin graviditet. Jag har inte sagt det till så många andra än, ingen faktiskt mer än min sambo. Ska vänta ett tag till. Har ni berättat för era nära? Jag tänker vänta tills att det känns rätt.Jag + för en vecka sedan och tog kontakt med barnmorskan i måndags, tyckte det var lika bra eftersom att det är första barnet och första gången jag är gravid. Jag förstod det som att inskrivningen var den 29 mars, men att de ville träffas innan för att informera på ett hälsomöte, men det borde vara realistiskt att skrivas in redan på torsdag. Skönt att slippa illamåendet :)
Ja, det är verkligen skönt att få dela med sig av sina känslor, i dem här 9 fantasktiska månaderna.
Jag har berätta för dem närmaste i min familj och dem är bara posetiva till beskedet men chockade.
Ja, man tycker juh att det borde vara realistiskt att du skrivs in då, pga att dem träffar dig då juh

Japp, det är riktigt skönt att få slippa illamåendet, men man vet juh inte om det kommer... hur går det för dig då???