Usch.. vilken dag..

Min lilla snutta verkar ha lite problem med magen och smakprov..
Så nu är vi inne på dag 5 utan bajs, har pratat med BVC i måndags och då rekomenderade dom bara att pröva ännu mer med katrinplommon och hoppas på att det skulle dra igång.
Så idag så pratade jag först med sjukvårdsupplysningen(BVC svarade inte då), de rekomenderade ett läkemedel fast sen när jag kollade upp det i fass så ska man inte ge det utan läkares rekomendation till barn under 7 år. Ehhmm.. hur pass ska man lita på sjukvårdsupplysningen?
Så då förökte jag med BVC igen som svarade, hon ringde och pratade med en barnsköterska..
Blev tillsagd att ge katrinplommon innan varje mål mat idag och hade inget kommit imorgon skulle jag ringa och få telefontid med läkare.
Men nu så har hon inte ätit ordentligt sen i morse, så ännu ett samtal till BVC, så om hon inte äter ordentligt nu när hon vaknar ska jag ringa in till barnkliniken redan idag.
USCH.. och behöver jag säga att humöret inte är på topp?
Inte på någon av ungarna. Emilia skriker, Elias skriker för jag inte hinner leka med honom, och så retar han upp storasyrran som givetvis blir tjurig hon också... GAHHHH kom hem gubbe.. *suck*