Jag har idag börjat känna lite illamående, men jag vet inte om det är pga värmen eller graviditeten eller båda två tillsammans.
Dock så dricker jag mycke och äter mindre. det är fel, men jag klarar inte av att äta i värmen.
SannaR skrev 2010-07-15 10:48:02 följande:
Johjo skrev 2010-07-09 15:34:54 följande:
Jag mådde aldrig illa med min dotter, eller jo det gjorde jag men bara på slutet. Så jag hade turen att antingen göra rätt för att slippa eller helt enkelt bara fungerade med mina hormoner...
Denna gång känner jag det lite mer men absolut inte så jag måste äta det första jag gör på morgonen. Däremot är jag expert på att planera en hel dag och specielt om det är varmt.. =)
Jag misstrodde er aldrig att du inte vet, jag bara skrev det som kom upp i huvudet =)
Hoppas allt är bra med er alla!!
hej o grattis!
är 23 och väntar min andra nu i mars.
första kom okt-09
Har du nå bra tips för o slippa illamåendet?! mår pyton..
Ha de så braa!
Nej, jag har nog inte det... Jag tror på att äta ofta, men eftersom jag själv inte följer det så vet jag inte hur bra det är.
Förra gången (födde Amanda i okt -07) så blev jag aldrig illamående, men då jobbade jag i skift och det var sällan som jag gick upp samma tid mer än två tre dagar i rad.
Nu kommer ju Amanda varje morgon och väcker mig vilket jag tror leder till att mina hormoner blir i mer balans och att jag därför börjar känna illamående nu...
Jag hoppas det går över för dig!!
Det jag kan rekomendera alla är anti illamående armbanden från apoteket.
Då jag ofta blir åksjuk så använder jag de när jag på sjön eller i bilen och de hjälper mig ordentligt!! =)