Första barnet för mig. (Har dock tre bonusbarn också

) Men detta med graviditeten och ålder upp till 4 är nytt för mig. (Mannens barn var 4, 6 och 8 år när vi träffades men nu är dom STORA! 13, 15 och 17 år
Är sååå glad att äntligen ha fått ett plus. Är i vecka 7 nu och beräknad den 20/3-2011 men jag kan inte riktigt fattade det alltså. Undrar när det kommer landa?
Men jag MÅSTE få ett tidigare ultraljud. Jag kan inte sova nästan alls sedan jag fick reda på plusset. Drömmer flera gånger per natt att jag får missfall eller att jag gör ett ultraljud och hinnesäcken är tom. (Hände en bekant i vecka 9 nydligen) Om jag inte får det så bokar jag in ett privat. Värt pengarna för att känna mindre oro och kunna sova igen.
Annars mår jag bra. Samma symptom som innan. Är väldigt glad att jag har mindre behov av sötsaker eftersom jag var som sockerberoende innan. Är såå stolt!
Börjar undra om/när illiamåendet kommer dyka upp? Ska till Gotland i 6 dagar med ett par som vet att vi har försökt länge och vill helst dölja det för dom. Men om jag spyr så fattar hon direkt..
Hoppas ni mår bra i alla fall!

Kram