Hej!
Hur mår ni? Jag är helt slut igår var vi på parken zoo och firade min sons 2 års dagen... Idag är jag trött... fick också bra nyheter att jag försätter på mit jobb och behöver inte vara arbetslös till nr 2 födds :)
Är ni oroliga med svininfluensan? Jag ångrar att jag inte vaccinerade mig i Chile, när vi var där hade dem redan börja vaccinera befolkningen och jag borde ha gjort det med min son, eftersom jag är chilensk medborgare, gravida och barn under 3 år var vaccinet gratis!!!
MammaLucas:
Hoppas ni har haft en bra födelsedagen till Lucas! Ja visst släkter inte alltid ställer upp det är det samma för mig med min släkt dem inte har ens ringt och gratulerar, men jag bryr mig inte. Därför firade vi honom genom att åka till Parken Zoo :) vi hade skit skoj, vi har som tradition att vi bara vi familjen åker bort när Lucas fyller år, så är det min del och nu på fredag kommer min sambos släkt så det få väl räcka med det :)
kramar
När ska vi träffas igen? Det var kul sist!
Jag ska till BM på fredag och ta blodprov mina värde var låga allihoppa förra gången, men jag har skärpt mig och ätit mera mat och godis hehehe :)
Jag har en hemsk halsbränna när den väl sätter igång... usch!
Kramar till alla!