Hej tjejer,
Hoppas allt är bra med er och bebisarna (barnen kanske man ska säga nu

) trots kolik och gravidillamående...
Tack för packtips för resor, jag skriver ner allt! Men hur gjorde ni med mat på planet? Vo2Max skrev välling i tetra, får man ta med det? Burkar? Termos med vatten eller ber man om varmt vatten på planet stup i kvarten??
Blanksteg: Vore jättekul att ses om du kommer hit upp till Estockholmo nån gång!
Imorgon ska jag och O också börja på babysim. Han är ju redan 8 månader men vi har inte varit sugna tidigare. Och det är tydligen helt ok att börja nu också.
Som sagt, han är 8 månader och sover fortfarande som en kratta. Ligger i och för sig i sängen 19:30-07:00 men han vaknar till sååå många gånger under natten och bara vrider och vänder sig och kan inte komma till ro. Suck, jag är helt slut!
Dessutom är han helt ointresserad av att krypa men vill hela tiden att man ska hålla honom i fingrarna så att han kan gå/springa omkring. Ryggskott nästa....
Hm, känner att jag klagar lite mycket på stackarn, han är ju så gosig men jag tycker det är rätt slitigt att vara hemma med honom. Han är inte så förtjust i att äta heller utan vill helst bara springa omkring hela tiden. Men annars är det bra