Hej hopp i tråden (=
Lite statusuppdatering på fronten... 11-11-11 gifte jag mej med min älskade Tommy.
Nu försöker vi skaffa en tredje bebis... Tänkte ventilera lite tankar kring det.
Hade troligtvis ägglossning i söndags (enligt en app jag har och alla andra uträkningar på nätet) och jag och Tommy älskade i fredags.
Jag har haft lite molande (som mensvärk), jag mådde lite illa igårkväll (vilket kan bero på min migrän), haft lite smått huvudvärk i 4 dagar, spänner lite i magen och runt äggstockarna, och jag tänker som så... jag kan väl inte ha ägglossning i flera dagar?
Jag hoppas ju verkligen att jag kan ha blivit gravid, men tror inte jag är det dock. Hade samlag förra mpnaden också (på samma dag som jag trodde att jag hade ÄL) men det tog sej inte, fick min mens ca 2 veckor efteråt *suck*
Nu går jag ju bara och hoppas för det molar riktigt, och det kan ju inte vara mens heller för den ska inte komma förrän om 1½ vecka ungefär. Men samtidigt så tänker jag att det är väl för tidigt att känna molande pga graviditet så det måste vara för att jag precis haft ägglossning, så mina förhoppningar är inte så stora.
Så nu ska jag vänta en vecka till och sen ta ett graviditetstest... Denna väntan *huvva*
Nu vet ni läget (=
Jo ska även uppdatera att Stella var på sin 5½ årskontroll igår och hon är 122.8 cm lång och väger 24.5 kg.
Lilla Ida är 3½ och är strax över 100cm (101 kanske) och väger 16kg.
Stella har ett misstänkt bråck i ljumsken på vänster sida och ska få remiss till kirurgen i Västerås för kontroll och eventuell operation. Lite nervöst och jag vet hur Stella är när det gäller läkare m.m., hon gillar det inte ett dugg så jag hoppas verkligen det går bra!