Hoppar in här jag också, 86:a, har en son på 15 månader och plussade i helgen (mensen kom aldrig), tror inte jag är så långt gången för plusset är svagt men visst är det där.
Fick världens chans att överraska mannen på alla hjärtans dag iaf, det var kul och hans reaktion var bättre än jag hade väntat mig. Vi hade precis i veckan innan diskuterat alla våra vänner som har sitt andra barn på väg och har tätt mellan barnen, och vi sa båda "hur orkar man med två små barn, vi har ju fullt upp med ett?" Haha, tji fick vi! Vi hade tänkt vänta minst ett år till, men slarvar man så får man ju stå sitt kast och vi ville ju ha ett barn till nån gång ändå! =) Är bara rädd att vi kommer se ut som härmisar inom vänkretsen...jaja.
Grattis till er andra som plussat, det här blir nog skoj, eller vad tror ni?
Ps. Hej Strumpan! Jag tror det här är ditt fel på nåt sätt, jag som precis läste om ditt pluss, haha. Ser ut som att vi kommer gå vår andra graviditet sida vid sida också. Så det kan gå! ;)
Ps2. Har inte berättat för någon utom pappan så vill helst inte ha några kommentarer om detta utanför tråden än, tack! =D